Bucas regntäcke!

I våras köpte mamma ett Bucas regntäcke åt mig. Jag har använt det väldigt mycket både på sommaren vid regn då såklart och på tidig höst och sen vår (med täcke under)! Jag måste verkligen säga att det är ett super bra täcke och att jag verkligen rekommenderar det! Senare köpte jag även en lila Bucas grimma till och den är super snygg! Har även en svart som också är jätte bra!
Dock kan det vara ganska dyrt men det är det värt! Mina grimmor kostade 179 :-/st  och täcket runt 1700 :- men det beror ju på vart man köper det.

Jag skulle säga att jag tycker att www.filippasridsport.se har bra priser på Bucas och även Back on Track och andra märken!
Helt klart ett fem-stjärnigt täcke!




Copyright!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0