Träning!

Har precis klivit upp och ska snart till stallet, jag ska träna för Linda igen. Hoppas det går lika bra som sist! Hon jobbade verkligen under sig och flög fram i alla ökningar. Var riktigt roligt att rida sist! Har aldrig känt ett sånt otroligt nöje med att rida som då! Helt UNDERBART!

En sak som är rolig med Zelda är att hon är väldigt beskyddande. Om jag hämta henne i hagen så visar hon mot sina hagkompisar att nu kommer min matte håll er undan. Samma när jag borstar och nån kommer för nära oss så lägger hon öronen bakåt och markerar. Att en häst kan visa en så överbeskyddandehet! Hon har verkligen tagit på sig barnvakts rollen vad det gäller mig, det är nog mamma och pappa glad för!
Tok pepp för träningen! Nu jäklar! :D


Bild från förra vinter, lägger upp en bild på Zelda och mig i nuet senare!


Också ni som ville ha en egopic på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0